Rada Rodziców Szkoły
Rada Rodziców
- jest społecznym organem reprezentującym Rodziców wszystkich uczniów szkoły. W skład Rady Rodziców wchodzą przedstawiciele poszczególnych oddziałów wybierani demokratycznie na pierwszym zebraniu w każdym roku szkolnym. Kadencja Rady trwa jeden rok, a miejscem spotkań jest budynek szkoły.
Celem funkcjonowania Rady jest współpraca z Dyrektorem Szkoły, Radą Pedagogiczną, Samorządem Uczniowskim oraz innymi organizacjami działającymi w szkole.
Rada między innymi zatwierdza program wychowawczo-profilaktyczny; opiniuje: działalność organizacji funkcjonujących na terenie szkoły, awanse zawodowe nauczycieli, projekt planu finansowego szkoły; deleguje przedstawicieli do komisji konkursowej wyłaniającej kandydata na stanowisko dyrektora.
Rada gromadzi fundusze z dobrowolnych składek rodziców, którymi wspiera działalność dydaktyczno-wychowawczą szkoły, w tym oddziałów przedszkolnych, oraz współpracę ze środowiskiem lokalnym (dofinansowanie sprzętu, pomocy dydaktycznych, nagród dla uczniów za wyniki w nauce, udziałach w konkursach organizowanych na terenie szkoły, wycieczek, upominków świątecznych, festynu z okazji Święta Szkoły itp.)
Prezydium, kierujące pracami Rady Rodziców w roku szkolnym 2024/2025:
Przewodnicząca - Marta Zaczkiewicz
Zastępca Przewodniczącej - Wojciech Siuta
Skarbnik - Marta Kołek
Protokolant - Katarzyna Górecka
Komisja rewizyjna:
przewodniczący komisji - Paweł Mróz
członek komisji - Piotr Wdowik
Kontakt do RR jest możliwy przez dziennik elektroniczny LIBRUS (zakładka: Szkolna Rada Rodziców) lub e-mail: sp117radarodzicow@gmail.com
***
Składki na działalność Rady Rodziców można wpłacać na zebraniach Rad Oddziałowych u skarbnika lub przelewem na konto bankowe Rady Rodziców:
Nr konta 75 1240 4432 1111 0010 9959 0072
Bank PEKAO SA
W tytule przelewu prosimy wpisać:
imię i nazwisko ucznia, klasę i dopisek "wpłata na RR"